29 Temmuz 2011 Cuma

27.07.2011 - Onew & Minho UFO Cevapları

[OnewJonghyunMinhoKeyTaemin'e​] ㅠㅠ Lütfen bana bir cevap verin! Ağlayacağım. ㅠㅠ
[Minho] Ağlama~~ Sana cevap verdim ^^


‎[SHINee'ye] Dondurma yedim! Çok lezzetli. Japonya'da mısınız~?
[Minho] Neden bana da dondurma almadın... Japonya'dayız^^

‎[OnewJonghyunKeyMinhoTaemin'e​] Öğle yemeğinde ne yediniz... Ben bir şey yemedim ㅠㅠ
[Minho] Ben kızarmış domuz bifteği yedim ^^ ㅎ Sen neden yemedin? Çabuk gidip lezzetli bir şeyler ye!

‎[SHINee'ye] Sizi özledim sizi özledim!
[Minho] miss u too! (Ben de seni özledim. / İngilizce cevap vermiş.)

‎[Onew'a] Oppa, seni özledim ㅠㅠ
[Onew] lalala

Korece'den Çince'ye Çeviri, Kaynak: weibo
Çince'den İngilizce'ye Çeviri: Forever_SHINee
Paylaşan: Kwesha@SFI
İngilizce'den Türkçe'ye Çeviri: Yuka @ shineetr.blogspot.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting