26 Temmuz 2011 Salı

25.07.2011 - Ray Japanese Dergisi Key Röportajı

Bu röportajımızda şarkı söylemede, dans etmede ve rapte iyi olan KEY var! Saç modelleri ve giyim tarzı oldukça farklı ve görünüşe göre Japonca'yı iyi çalışıyor!

Müthiş Yetenek Sahibi; KEY Bilgileri:
1. Kan grubu : B
2. Sevdiği ve Sevmediği yiyecekler : Özellikle bir tane yok ama havucu gerçekten sevmiyorum.
3. Sevdiğin Hayvanlar : Özellikle köpek ve kedi olmak üzere tüm hayvanları severim.
4. Sevdiğin kız türü: Modayı takip eden ve açık sözlü kızlar.
5. Normal giyim tarzın: Her gün farklı ama genel giyim tarzından hoşlanmıyorum.
6. İlk aşkın : Sanırım ilk aşkım ilkokuldaykendi. Hâlâ onunla arkadaşım.

S1. Bu kariyere başlamandaki neden ne?
C: Küçüklüğümden beri hayalim şarkıcı olmaktı. Seçmelere katılınca şans eseri kabul edildim ve çıkış yapmak için hazırlandım.

S2. Müzikle ilgilenmenin nedeni neydi?
C: Küçükken dans etmeyi ve şarkı söylemeyi çok severdim, yani doğal olarak gelişti. Özellikle dinlediğim bir müzik türü yok, farklı farklı tür dinlerim. Yeni müzikleri takip etmeye çalışıyorum.

S3. SHINee'deki karakterin ne?
C: SHINee'nin enerji kaynağı (güler). Öğrenciliğimden beri arkadaşlarımı severim ve bu yüzden neşeli bir insanım.

S4. Tatillerde ne yaparsın?
C: Şarkı söyleme çalışması, egzersiz, hobilerime zaman harcadığımda gün bitiyor (güler). Hobim çizim yapmak.

S5. Şu sıralar nelerle ilgileniyorsun?
C: Japonca, egzersiz, şarkı söyleme çalışmaları. Drama, anime ve müzik programları izleyerek Japonca öğreniyorum.

S6. Bize rezil olduğun bir anı anlat lütfen!
C: Bir röportajda kansai-ben (Kansai bölgesindeki Japonca lehçesi). Bunun nedeni "doumoto kyoudai" (popüler bir Japon eğlence programı) izlemeyi sevmemdi. O programda kansai-beni standart Japonca olarak konuştuklarını sandım (güler).

S7. Japon kızları hakkında izlenimlerin?
C. Kawaii (Sevimli). Bizi destekleyen Japon hayranlara baktığımda, bence uyumlular ve özgün stilleri var.

S8. En sevdiğin Japonca kelime?
C. Umai (lezzetli). Kulağa komik geliyor ve iki anlamı var. ”おいしい” (lezzetli) ve “上手” (iyi).

S9. Bir hafta tatilin olsa ne yapmak istersin?
C. Kesinlikle seyahat etmek istiyorum! Eğer dinlenmek istersem eh her yeri isterim, ayrıca lezzetli yemekler yemek istiyorum (güler).

S10. 10 yıl sonra olmak istediğin adam?
C. Akıllı ve bilge bir adam olmak istiyorum. Kişiliğimi iyi yönde kullanmak ve sözlerimi tutmak istiyorum.

Kaynak : keycifer0923
İngilizce Çeviri : keycifer0923
Kaynak Bulucu : nikitz
Kaynak : SFI

Türkçe'ye Çeviri: Yuka & Tifa @ shineetr.blogspot.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting