22 Aralık 2010 Çarşamba

Quasimodo


Şarkı Sözleri

[Jonghyun] Gaseum gadeuk.han geudae heunjeok
Nareul soomshwigae haeyo
[Onew] Dal.bit.chae gin bami modu mooldeulmyeon
Hye.eonal su eopneun gidarin da kkeutchi nalkkayo
[Taemin] Gijeokeul bileo mootgo dap.haeyo

[Taemin] Oh, geudae mamae datgo shipeun nal malhaji
[Jonghyun] Mot.hae shirin gooreum dwi.ae garin byeolbitdeul.cheoreom
[Key] Saranghae ipsool kkeutae maemdoldeon apeum gobaek modu
[Onew] Kkeutnae noonmulae heulleo

[Key] Shimjangae datneun ee hwasaleun
Eejen nae mom gatgaetjyo
[Minho] Jukeul mankeum neomu apado
[Jonghyun] Nae mamae bak.hin geudaereul kkeonael su eopnaeyo
[Onew] Sarangeeraseo nan sarangeeraseo

[Onew] Na geudael gatji mot.haedo nae mami
[Key] Kkeutnae seulpeun inyeonae byeok apaegaromak.hyeodo
[Taemin] Saranghae barabol suman itneun gosiramyeon
[Jonghyun] Geudaen nae jeonbunikka

[Key] Su maneun bam jisae.ooda
[Jonghyun] Nae noonmul gateun byeol.bit.chi
Meotji anneun biga dwaemyeon
[Onew] Gieok.haeyo naega saranghaetdan geol

[Taemin] Na geudael gatji mot.haedo nae mami
[Onew] Kkeutnae eulpeun inyeonae byeok apae
Garomak.hyeodo, geudaereul saranghae
[Minho] Barabol suman itneun gosiramyeon
[Jonghyun] Geudaen nae jeonbunikka

[All] Na geudael gatji mot.haedo nae mami kkeutnae ([Jonghyun] I need you)
[Key] Seulpeun inyeonae byeok apaegaromak.hyeodo
([Jonghyun] I am trying not to cry over you, baby)
[Taemin] Saranghae barabol suman itneun gosiramyeon
([Key] Neol saranghae, geudaereul saranghae)
Geudaen nae jeonbunikka

[Jonghyun] Himgyeopji anayo, oh no
[Taemin] Nae geudaera geudaenikka
[Onew] Apado oolryeodo saranghae

Çeviri

[Jonghyun] Kalbimde dolu olan senden kalan izler
Nefes almamı sağlıyor
[Onew] Uzun gece ayışığıyla renklendiğinde
Kaçınılmaz bekleyiş sona erecek mi?
[Taemin] Bir mucize bekliyorum ve kendim sorup kendim cevaplıyorum

[Taemin] Ah, sana senin kalbine ulaşmak isteyen kendimden bahsedemem
[Jonghyun] Soğuk bulutların ardında saklanan yıldız ışıkları gibi
[Key] Seni seviyorum, bu acı verici itiraf
Dudaklarımın ucunda kalakalıyor
[Onew] Gözyaşlarıyla akıyor

[Key] Kalbime ulaşmış bu ok
Vücudumun bir parçası gibi artık
[Minho] Ölümüne acıtsa bile
[Jonghyun] Kalbime saplanmış seni çıkartamıyorum
[Onew] Çünkü bu aşk, çünkü benim için, bu aşk

[Onew] Sana sahip olamasam bile, kalbim
[Key] Üzücü bağların olduğu bir duvarla engellendiğinde bile
[Taemin] Seni seviyorum, sadece seni izleyebileceğim bir yer olsa
[Jonghyun] Çünkü sen benim her şeyimsin

[Key] Pek çok gece uyumuyorum
[Jonghyun] Yıldız ışığı gözyaşlarım gibi
Durmaz bir yağmura dönüştüğünde
[Onew] Seni sevdiğimi hatırla

[Taemin] Sana sahip olamasam bile, kalbim
[Onew] Üzücü bağların olduğu bir duvarla engellendiğinde bile
[Minho] Seni seviyorum, sadece seni izleyebileceğim bir yer olsa
[Jonghyun] Çünkü sen benim her şeyimsin

[All] Sana sahip olamasam bile, kalbim ([Jonghyun] Sana ihtiyacım var)
Üzücü bağların olduğu bir duvarla engellendiğinde bile,
([Jonghyun] Senin için ağlamamaya çalışıyorum bebeğim)
Seni seviyorum, sadece seni izleyebileceğim bir yer olsa
([Key] Seni seviyorum, seni seviyorum)
Çünkü sen benim her şeyimsin

[Jonghyun] Zor değil, oh hayır
[Taemin] Çünkü kendin gibi olabilmen için
Benim olmalısın
[Onew] Canımı yaksa bile
Beni ağlatsa bile
Seni seviyorum

Korece Kaynak: rocketdiary @ Twitter
Çeviriler: kimchi hana & ☆jennyjjong. @ shineee.net
İngilizce'den Türkçe'ye Çeviri: Yuka

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting