13 Eylül 2010 Pazartesi

Onew İlk Kazandığı Parasıyla Babasına Araba Almış



KBS 2TV'nin "Nocturnal Variety" programının bir bölümünde Onew kazandığı parayla babasına bir araba aldığını açıkladı.

Sunucular ve Se7en ile oynanacak bir oyundan önce hayatlarında yaptıkları iyi ve kötü şeylerden bahsettiler. Onew, "Babama kazandığım ilk parayla bir araba aldım. Amcam beni çağırdı ve bana iltifat etti, iyi bir evlat olduğumu söyledi." şeklinde itirafta bulundu.

Diğer sunucular "Amcanın nasıl hissettiğini düşündün mü? Aslında kuzenlerinin nasıl hissettiğini bir düşün!" şekline yorum yaptılar. Se7en bile başıyla onalayıp "Kuzenlerinin bakış açısını hayal etsene, düşünmek bile istemiyorum!" dedi.

Onew daha sonra, “2700cc küçük boyutlu bir araçtı. Babamın 10 yıldır bir arabası yoktu, ben de ona bir tane hediye ettim." diye açıkladı.

KAYNAK

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting